Dit is Marlon

  • Psamengesteld gezin met zijn vrouw en 3 zoons
  • Pfanatiek padeller
  • Pgaat graag op stap met familie en vrienden
  • Pwerkt als servicecoördinator ‘service sales’

Mijn collega worden?

Al bijna 20 jaar vind ik steeds mijn weg terug naar ASSA ABLOY

Toen ik in 2004 bij Besam (later ASSA ABLOY) terechtkwam, was dat mijn derde werkgever. Ik vond hier snel mijn plek. Toch liet ik me 6 jaar later verleiden door een oud-werkgever om ASSA ABLOY te verlaten. Al na 3 maanden, begon het te knagen en kreeg ik de mogelijkheid om terug te keren naar ASSA ABLOY. Een aantal jaren later maakte ik nog een uitstapje naar een andere werkgever maar ik bleef alles maar vergelijken met ‘mijn oude ASSA ABLOY baan’. Dat was voor mij het teken dat ik echt thuis hoor in Ede, bij ASSA ABLOY. Het voelde dan ook goed om terug te keren in mijn oude functie als servicecoördinator.

De chaos en het snelle schakelen zijn mij op het lijf geschreven

Mijn uitstapjes naar andere werkgevers daar gelaten, werk ik al 20 jaar als servicecoördinator. In deze rol schakel ik veel met externe- en interne klanten, monteurs en leveranciers. Ik geniet ervan om alles vanaf de melding van een storing tot het afhandelen van vragen over de factuur te regelen. Want automatische deuren worden voor lief genomen, tot ze niet meer werken. Dan is alles gelijk spoed!

Ik ben er trots op dat we werken met zulke mooie producten die je overal terugziet. We hebben het dan ook altijd over ‘onze deuren’. Dit maakt denk ik ook dat we onze klanten vlot en goed kunnen helpen. Zeker in het geval van een spoedstoringen, handelen we zeer snel.

"Zelfs na 2 uitstapjes blijft ASSA ABLOY mijn favoriete werkgever"

Welke deur ik naar de toekomst ga openen?

Inmiddels weet ik heel goed wat ik waard ben en waar ik gelukkig van word. Ik ben happy op mijn huidige plek. Daarnaast weet ik binnen ons bedrijf goed wat er mogelijk is en dus ook wat ik niet wil. De ambitie om naar een leidinggevende functie door te groeien heb ik nooit gehad. Al realiseer ik me wel dat ik veel kennis en ervaring heb en dat mensen in mijn team dan ook graag bij me aankloppen voor advies. Dat vind ik mooi. Er zijn elk jaar weer veranderingen in onze organisatie. Daar pas ik me graag op aan. Het houdt m’n werk leuk en zorgt dat ik persoonlijk kan blijven groeien.

Dit kun je verwachten als servicecoördinator

Net als Marlon servicecoördinator worden? Tof! Dan helpen wij je om de beste servicecoördinator te worden die in jou schuilt. En verder krijg je:
  • Aeen fijn team van collega’s
  • Aleren on-the-job
  • Aeen goed salaris
  • A40 vrije dagen
  • Aeen vet pensioen
  • Avrijheid om deels thuis te werken

Toch de andere vacatures checken?

×